پرش به محتوا

مطب دندانپزشکی هاجر احمدی

مطب دندانپزشکی هاجر احمدی

مطب دندانپزشکی هاجر احمدی یکی از معتبرترین و با تخصص ترین مطب ها در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی برای شما عزیزان می باشد. مطب دندانپزشکی هاجر احمدی زیر نظر بهترین متخصصان دندانپزشک و کادر درمانی و با مدیریت آقای دستان می باشد که آماده ارائه هرگونه خدمات دندان پزشکی به شما عزیزان شامل دندانپزشکی عمومی و جراحی اینپلنت می باشد. شما با مراجعه به مطب دندانپزشکی دارای دندان های سالم و بدون عارضه خواهید بود و لبخندی زیبا را به خود هدیه می دهید.

کیفیت بالا خدمات

با وجود این همه کلینیک و مطب های دندانپزشکی در سطح کشور دلیل استقبال زیاد از مطب ما، خدمات با کیفیت بالا این مجموعه است.

ارائه خدمات دندانپزشکی فوری

یکی دیگر از ویژگی های مهم تیم دندانپزشکی دکتر احمدی ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت فوری در چند جلسه کوتاه است

گارانتی و ضمانت درمان

یکی دیگر از ویژگی های مهم مطب دندانپزشکی احمدی، همراهی بیمار تا اتمام مراحل درمان و بعد از آن است. ما در کنار شما هستیم تا لبخندی زیبا داسته باشید.

چرا ایمپلنت دندان بهترین گزینه است؟

ایمپلنت‌های دندانی بر خلاف بریج‌ها  پروتزهای دندانی که ممکن است چندین بار نیاز به تعویض داشته باشند، می‌توانند تا آخر عمر دوام بیاورند. بر خلاف بریج ها و پروتزها، ایمپلنت دندان جایگزین ریشه دندان از دست رفته می شود که از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کند.

از بین رفتن ریشه دندان به مرور زمان باعث تغییر لبخند و خطوط صورت می شود. بریج که زمانی روشی رایج برای جایگزینی تک دندان های از دست رفته بود، برای قرار گیری در محل خود نیاز به تغییر شکل دندان سالم مجاور دارد که دندانپزشک باید تاج را تراشیده و به آن شکل دهد.

با درمان دندان های از دست رفته توسط ایمپلنت دندان، هیچ مشکلی برای دندان های مجاور پیش نمی آید. ریشه و تاج از دست رفته دندان، با ایمپلنت جایگزین می شود و دندان های مجاور کاملا سالم در جای خود باقی می مانند. برخی پروتزهای متحرک برای تمیز کردن برداشته می شوند و ممکن است نیاز به تعویض نیز داشته باشند.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

ایمپلنت های دندانی به گونه ای طراحی شده اند که به صورت دائمی عملکرد داشته باشند. با این حال، چند عامل وجود دارد که ممکن است در موفقیت طولانی مدت درمان ایمپلنت دندان نقش داشته باشد، مانند کیفیت اصلی درمان جراحی و ترمیمی، مراقبت مناسب در منزل و بازدید منظم از دندانپزشک یا متخصص دندانپزشکی از عوامل اصلی هستند.

درمان ایمپلنت دندان یکی از موفق ترین روش ها در زمینه پزشکی/دندانپزشکی است که میزان موفقیت آن بیش از 95 درصد است. ایمپلنت های دندانی بیش از 30 سال است که روی کار آمده اند و تحقیقات بالینی را از نزدیک متعددی داشته اند که نشان می دهد ایمپلنت های دندانی در طول عمر بیمار موفق خواهند بود. در مقایسه، تحقیقات نشان می‌دهد که بریج دندان بین 7 تا 10 سال دوام می‌آورد و پروتزهای جزئی و دندان مصنوعی قبل از تعویض تقریباً 5 سال کار می‌کنند.

چه زمانی دندان باید کشیده شود و با ایمپلنت دندان جایگزین شود؟

  • مواقعی وجود دارد که کشیدن دندان و جایگزینی آن با ایمپلنت دندان منطقی است.
  • اگر یک دندان طبیعی از کار افتاده یا در شرف از بین رفتن است.
  • اگر دندانی دارای بیماری پریودنتال شدید (بیماری لثه) باشد که استخوان نگهدارنده دندان را فرسایش کرده است. گاهی در این موارد، کشیدن دندان، از بین بردن بیماری و عفونت و جایگزینی دندان با ایمپلنت دندان ترجیح داده می شود.
  • هنگامی که اعصاب دندان برداشته شده باشند باعث شکننده شدن دندان و مستعد شکستگی می شود. دندان هایی با شکستگی های شدید معمولا کشیده می شوند و کاندیدای ایده آل برای جایگزینی با درمان ایمپلنت دندانی هستند.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با مطب دندانپزشکی هاجر احمدی لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران مطب دندانپزشکی هاجر احمدی از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل کلینیک، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این کلینیک تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران مطب دندانپزشکی هاجر احمدی آورده شده است:

  • «من دیدگاه جالبی نسبت به هیطه کاری دندانپزشکی نداشتم اما انقدر پرسنل مطب اللخصوص خود دکتر احمدی خوش ادب و مهربون بود اول شیفه اخلاق ایشون و سپس شیفته کارشون شدم، همگی خسته نباشید.»
  • «من برای ترمیم دندان هایم به مطب دکتر احمدی  مراجعه کردم. کار دکتر احمدی خیلی عالی بود و دندان هایم خیلی زیبا شده اند. من از نتیجه کار ایشان خیلی راضی هستم و از اینکه همچین مطبی سمت خونمون هست خیلی خیلییی خوشحالم.»
  • «من برای درمان ارتودنسی به مطب دکتر احمدی مراجعه کردم. دکتر احمدی خیلی با حوصله و صبور با من صحبت کردند و تمام سوالات من را پاسخ دادند. من از درمان ارتودنسی در این مطب خیلی راضی هستم.»
  •  

اگر به دنبال یک مطب دندانپزشکی و با کیفیت در تهران هستید، مطب دندانپزشکی هاجر احمدی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

شماره نظام ۱۳۶۷۵۲

 

آدرس 

خیابان پیروزی بعداز تقاطع امام علی به سمت شرق پلاک ۸۹۴ طبقه همکف

تلفن تماس

021-36606186