پرش به محتوا

مراکز دندان پزشکی و پزشکی

 

علت صدور کارت تخفیف دندانپزشکی و پزشکی این است که ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد. از آنجا که مشکلات دندان از شایع ترین مشکلات می باشد با قرارداد با مراکز دزشکان و کلینیکهای متعدد برای شما تخفیف دندانپزشکی در هر جای ایران را فراهم کرده ایم تا هرکس که دنبال دندانپزشکی ارزان است از متخصصین درجه یک با کارت تخفیف استفاده کند.
 
 

استفاده از تخفیف دندانپزشکی پزشکی

 لطفا قبل از مراجعه به مراکز پزشکی جهت کسب اطلاع از حذف و اضافه مراکز طرف قرارداد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید یا به وب سایت آتیه کارت مراجعه فرمایید .
 
این کارت تنها جهت استفاده در مراکز معرفی شده از طرف آتیه کارت سلامت می باشد. بهنگام مراجعه به مراکز طرف قرارداد ارائه این کارت بهمراه کارت شناسایی الزامی است.
 
از یابنده این کارت تقاضا میشود آنرا به یکی از نزدیک ترین صندوق پستی بیاندازد.
 

قابل توجه مشترکین آتیه کارت سلامت

لطفا قبل از اعمال جراحی مانند چشم ، قلب، زایمان و … حتما با کارشناسان آتیه کارت سلامت جهت هماهنگی با پزشک و مراکز درمانی تماس حاصل فرمایید
 
آتیه کارت سلامت هیچ ارتباطی با سازمان بیمه سلامت و بیمههای دولتی و خصوصی ندارد
 
امکان استفاده از کارت بصورت گروهی و انفرادی می باشد . امکان استفاده از آتیه کارت سلامت به مدت یکسال بدون محدودیت مراجعه و بدون سقف هزینه می باشد.
 
کارت آتیه تخفیف سلامت بدون تداخل با بیمه های دیگر و حتی بیمه تکمیل درمان می باشد.
 

روش استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی و پزشکی

جهت بهرمندی از تخفیات پزشکی و دندانپزشکی – خدمات رفاهی و همچنین سایر خدمات آتیه لازم است از اینجا  آتیه کارت سلامت را تهیه بفرمایید تا با اراپه کارت به مراکز طرف قرارداد در کنار بیمه و بیمه تکمیلیتان از تخفیف آتیه کارت بهرهمند شوید.

برای مشاهده سایر اطلاعات داخل جداول باید جدول را به سمت چپ و راست بکشید.