پرش به محتوا

مرکز کاشت مو اکسیر

مرکز کاشت مو اکسیر

همه ما  طالب زیبایی و جذابیت ظاهری هستیم و یکی از عناصری که باعث زیبایی و افزایش اعتماد به نفس در انسان می‌شود، موهای پرپشت و سالم است. اما متاسفانه با بالا رفتن سن، مراقبت نکردن از مو و شرایط زندگی انسان‌ها دچار ریزش مو و کم پشت شدن موهای سر خود می‌شوند. این موضوع دغدغه بسیار مهمی برای بعضی از افرادی است که دچار کم پشتی موهای خود می‌شوند و مشکل ریزش مو در آقایان بیشتر به چشم می‌خورد.اما خوشبختانه در مرکز کاشت مو اکسیر قصد داریم نقش بسزایی در زیبایی شما عزیزان داشته باشیم.

زیبایی خود را به ما بسپارید، مرکز کاشت مو اکسیر!

خدمات مرکز کاشت مو اکسیر

تراکاشت مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند

خدمات کاشت مو عمومی ارائه شده در مرکز کاشت مو اکسیر شامل موارد زیر است:

  • استفاده از روش FIT
  • استفاده از روش BHT
  • استفاده از روش میکرو فیت
  • و….

سن مناسب برای کاشت مو چه زمانی می باشد؟

به طور کلی افراد برای نتیجه کامل و بهتر به سراغ کاشت مو می‌روند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم در سن مناسب به سراغ این روش درمانی بروید تا نتیجه دائم العمر بگیرید. افرادی زیر ۲۵ سال و کسانی که در سن بلوغ هستند بهتر است تا رسیدن سن مناسب خود (۲۵ سال به بالا) صبر کنند و بعد به سراغ این روش بروند. اگر این روش را در دوران بلوغ خود انجام دهید امکان نیاز به تکرار آن زیاد می‌شود، زیرا در سن بلوغ به دلیل عدم ثبات در بدن و اختلال در هورمون‌ها فولیکول‌ها امکان ریزش دوباره مو را دارند. حداقل سن مناسب برای این روش ۲۵ سالگی است که فولیکول‌های سر در بهترین حالت خود قرار دارند.

چه کسانی مجاز به کاشت مو هستند؟

  • فرادی که طاسی آن‌ها ناشی از آسیب بر اثر جسم‌های مختلف و بخیه جراحی است.
  • افرادی که بر اثر سوختگی دچار طاسی سر شده‌اند.
  • افرادی که به دلیل محکم بستن موهای سر خود دچار طاسی در قسمتی از سر شدند.
  • افرادی که به صورت ژنتیکی مشکل کم پشتی مو و طاسی سر دارند.
  • افرادی که دچار آلوپسی آندروژنی هستند

 

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات از ساعت کاری مرکز کاشت مو اکسیر لطفا تماس حاصل فرمایید.

آدرس ما: 

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09123626312

نظرات بیماران

بیماران مرکز کاشت مو اکسیر از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این مطب تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران کلینیک کاشت مو اکسیر آورده شده است:

  • «من خیلی ترس از کاشت مو داشتم، اما بعد از مراجعه به مطب و صحبت با دکتر مربوطه، ترسم از بین رفت. کادر پزشکی این مطب خیلی مهربان و دلسوز هستند و کارشان را با دقت و ظرافت انجام می دهند.»
  • «مطب کاشت مو اکسیر، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات کاشت مو خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات کاشت موبا کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «من برای رفع طاسی سر و کچل بودن خجالت میکشیدم در جمع حضور پیدا کنم و پیشنهاد یکی از  آشنایان به این مطب مراجعه کردم و خیلی با حوصله و صبور با من صحبت کردند و تمام سوالات من را پاسخ دادند. من از درمان  خود در این مطب خیلی راضی هستم.»
  • «مرکز کاشت مو اکسیر، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این مطب لذت ببرند.»

اگر به دنبال یک مطب کاشت مو معتبر و با کیفیت در تهران هستید، مرکز کاشت مو اکسیر یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

شماره پروانه: 4223610175

آدرس مطب

تلفن های تماس

09123626312