پرش به محتوا

مرکز لیزر و زیبایی بهار

مرکز لیزر و زیبایی بهار

اگر از راه هایی برای از بین بردن موهای زائد مثل موم، بند و… خسته شده اید، لیزر موهای زائد می تواند به شما کمک کند. در این روش از نور متمرکز شده لیزر استفاده می شود که به داخل فولیکول مو نفوذ می کند. از لیزر می توان برای رفع موهای زائد بدن استفاده کرد.

مرکز لیزر و پوست و مو با مدیریت خانم بهاره مهرمند و همچنین پزشک مجموعه خانم دکتر فاطمه طرزی عضو انجمن لیزری ایران، با بهره‌گیری از کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته، آماده ارائه خدمات لیزر در مرکز لیزر و زیبایی بهار به شما عزیزان می‌باشد.

زیبایی خود را به ما بسپارید،مرکز لیزر و زیبایی بهار!

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از برترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در جهان شناخته می‌شود. این دستگاه ساخت آمریکا است و با تکنولوژی پیشرفته مناسب برای لیزر انواع موهای زائد است. طول فرکانس دستگاه ۷۵۵ نانومتر است. انواع موهای تیره رنگ با پوست روشن را می‌توان از این طریق برطرف نمود.

افرادی که پوست تیره دارند می‌توانند از لیزر کندلا YAG با طول موج مشخص بهره‌مند شوند. امکان تنظیم توان لیزر و مدت زمان پالس‌ها بر روی پوست‌های مختلف وجود دارد لذا افراد مختلف متناسب با نوع پوست و موی خود می‌‌توانند از دستگاه لیزر کندلا برای لیزر موهای زائد خود استفاده کنند.

چند جلسه لیزر با الکساندرایت کندلا برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است؟

بسته به نوع مو و پوست و ناحیه مورد نظر برای لیزر موهای زائد تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است.

مزایای لیزر مو های زائد

لیزر موهای زائد یکی از امن ترین روش های حال حاضر برای از بین بردن موهای زائد شما می باشد و با توجه به دائمی بودن و هزینه و وقت آن بسیار به صرفه تر به نسبت بقیه راه های رفع موهای زائد اعم از وکس کردن یا اصلاح می باشد.شما در طول درمان کاملا متوجه خواهید شد رشد موها به طرز چشمگیری کاهش می یابد و تراکم خود را از دست می دهند.
دستگاه لیزر موهای زائد می تواند به سرعت نواحی زیر بغل، خط بیکینی، صورت، پاها و … را بدون هیچ محدودیتی تحت درمان قرار دهد.
به هیچ عنوان نگران درد لیزر موهای زائد نباشید که این درد به راحتی به کمک کرم بی حسی موضعی و قابلیت خنک کنندگی پوست دستگاه به کمترین حد خود می رسد.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز لیزر و زیبایی بهار لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مرکز لیزر و زیبایی بهار

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۲۶۶۵۰۷۱۶

۰۹۱۸۵۳۰۱۴۸۶

نظرات بیماران

بیماران مرکز لیزر و زیبایی بهار از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این مطب تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران مرکز لیزر و زیبایی بهار آورده شده است:

  • «من خیلی ترس از لیزر داشتم، اما بعد از مراجعه به مطب و صحبت با دکتر مربوطه، ترسم از بین رفت. کادر پزشکی این مطب خیلی مهربان و دلسوز هستند و کارشان را با دقت و ظرافت انجام می دهند.»
  • «مرکز لیزر و زیبایی بهار، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات لیزر مو های زائد خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات لیزر با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «من برای رفع پرپشتی مو های بدن خجالت میکشیدم در جمع حضور پیدا کنم و پیشنهاد یکی از  آشنایان به این مطب مراجعه کردم و خیلی با حوصله و صبور با من صحبت کردند و تمام سوالات من را پاسخ دادند. من از لیزر خود در این مطب خیلی راضی هستم.»
  • «مرکز لیزر و زیبایی بهار، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این مطب لذت ببرند.»

اگر به دنبال یک مرکز لیزر و زیبایی معتبر و با کیفیت در تهران هستید،مرکز لیزر و زیبایی بهار یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

اولین مراجعه خود به این مطب با 30 درصد تخفیف 

آیدی اینستاگرام ما: laserr.bahar

 

آدرس مرکز لیزر و زیبایی بهار

اختیاریه،خیابان دیباجی جنوبی،روبه روی ساختمان دریا،پلاک ۹۶، واحد ۷

تلفن

۰۲۱۲۶۶۵۰۷۱۶

۰۹۱۸۵۳۰۱۴۸۶

چربی