پرش به محتوا

دکتر هانیه پژمان

دکتر هانیه پژمان

انواع خدمات زیبایی نیز برای افراد در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شود که تنوع آنها بسیار بالا و بی‌نظیر است. ازاین‌رو خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی را به انواع خدمات درمانی، خدمات ترمیمی و خدمات زیبایی دسته‌بندی می‌کنند.

خدمات درمانی معمولا به دنبال دندان‌درد، پوسیدگی دندان، جرم گرفتن دندان‌ها، عفونت لثه و دندان، عفونت‌های ریشه و دیگر خدمات دندان پزشکی موردنیاز است. درمان‌های دیگر نیز ممکن است به دنبال آسیب‌های جدی به دهان، دندان و فک موردنیاز باشد.خدمات زیبایی برای زیباسازی دندان‌ها و بهبود ظاهر آنها درخواست می‌شود. سفیدکردن دندان‌ها، مرتب کردنشان و مواردی ازاین‌دست در زمره خدمات زیبایی دندانپزشکی قرار می‌گیرد.

شماره نظام ۱۱۸۶۴۳

خدمات و درمان های دندانپزشکی ترمیمی

خطر پوسیدگی دندان، بیماری‌های لثه و ازدست‌دادن دندان‌ها را می‌توان با رعایت بهداشت دهان و دندان، رژیم غذایی کم قند و کم اسید، استفاده از محافظ‌های دندان هنگام ورزش‌کردن و مراجعه منظم به دندان‌پزشک کاهش داد.

ازاین‌رو معمولا بخش عمده و حائز اهمیت انواع خدمات و درمان‌ه ای دندانپزشکی، شامل انواع روش‌های درمان دندان و رفع مشکلات لثه است. هر یک از این خدمات به دنبال درد دندان، شکستگی و پوسیدگی و موارد دیگر نیاز خواهد بود. مهم‌ترین گزینه‌های درمانی و ترمیمی در لیست خدمات دندانپزشکی شامل موارد زیر می‌شود:

۱. معاینات دندان پزشکی

به‌صورت کلی بهتر است برای پیشگیری از بروز مشکلات مختلف دهان و دندان، خصوصا در خردسالان و کودکان در بازه‌های زمانی دوساله حتما برای معاینات دندان به دندان‌پزشکی مراجعه شود. در زمان مراجعه برای دریافت انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی، متخصص دندان پزشکی با پرسیدن سؤالاتی عمومی در خصوص شرایط دندان‌ها اطلاعات لازم را به دست می‌آورد.

۲. جرم‌گیری و تمیزکردن دندان‌ها

یکی از انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی، جرم گیری و تمیزکردن دندان‌هاست. جرم گیری دندان شامل حذف مواد زائد انباشته شده از دندان است. این ضایعات ممکن است شامل ذرات غذا، پلاک‌های نرم (ناشی از رشد باکتری‌ها) یا جرم سخت (ناشی از تجمع مداوم پلاک و مواد معدنی از بزاق روی دندان‌ها) باشد.

۴. پرکردن دندان

پوسیدگی‌های دندانی که باعث ایجاد حفره (سوراخ) در دندان‌ها شده است، با پر کردن دندان درمان می‌شود. این شیوه درمانی یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها در بین انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی است. دندان‌پزشک از مته و ابزارهای دیگر برای از بین بردن پوسیدگی استفاده می‌کند. حفره تمیز، خشک و با مواد پرکننده مهروموم می‌شود.

۵. عصب‌کشی دندان‌ها

یکی از انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی، عصب‌کشی دندان‌ها یا درمان ریشه است. درمان ریشه روشی است که پالپ آسیب‌دیده یا عفونی دندان را با پرکردن جایگزین می‌کند. “پالپ” (که اغلب به آن عصب دندان گفته می‌شود) بافت حساسی است که اکسیژن، مواد مغذی و احساس را برای دندان فراهم می‌کند. در مرکز توخالی دندان (محفظه عصب)، این بافت همراه با عروق خونی و اعصاب قرار می‌گیرد.

و مواردی از این قبیل می باشد.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر هانیه پژمان لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر هانیه پژمان از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این مطب تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر هانیه پژمان آورده شده است:

  • «من دیدگاه جالبی نسبت به هیطه کاری دندانپزشکی نداشتم اما انقدر پرسنل مطب اللخصوص خود دکتر هانیه پژمان خوش ادب و مهربون بود اول شیفه اخلاق ایشون و سپس شیفته کارشون شدم، همگی خسته نباشید.»
  • «من برای ترمیم دندان هایم به مطب دکتر پژمان مراجعه کردم. کار دکتر پژمان خیلی عالی بود و دندان هایم خیلی زیبا شده اند. من از نتیجه کار ایشان خیلی راضی هستم و از اینکه همچین مطبی سمت خونمون هست خیلی خیلییی خوشحالم.»
  • «من برای درمان ارتودنسی به مطب دکتر پژمان مراجعه کردم. دکتر پژمان خیلی با حوصله و صبور با من صحبت کردند و تمام سوالات من را پاسخ دادند. من از درمان ارتودنسی در این مطب خیلی راضی هستم.»

اگر به دنبال دندانپزشکی با کیفیت در تهران هستید،دکتر هانیه پژمان یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

تخفیفات دندانپزشکی شامل 5 الی 50 درصد 

آیدی اینستاگرام ما:dr.haniehpezhman_dental_clinic

آدرس 

پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری شمالی ( زمرد ) نبش کوچه آذر ساختمان پزشکان نگین زمرد پلاک ۲۰ طبقه ۴ واحد۱۱

تلفن تماس

021-36606186