پرش به محتوا

دکتر مهرنوش آزاده

کلینیک تناسب اندام مهرنوش آزاده

دکتر مهرنوش آزاده 

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد شامل از بردن موهای زائد تمام بدن به جز پلک‌ها در امن‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن است. یک ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد به نوع دستگاه لیزر مورداستفاده برمی‌گردد و آن استفاده از دستگاهی است که هم کارایی بالایی داشته باشد و هم درمان با آن با کمترین عارضه همراه باشد.

خدمات کلینیک تناسب اندام دکتر آزاده در اصفهان

✓لاغری بادستگاه
✓زیبایی
✓جوانسازی پوست
✓رفع غبغب
✓رفع خطوط صورت بدون ژل وبوتاکس
✓لیزرموهای زائد بدون ژل و بوتاکس

آموزشگاه فني و حرفه اي مهرنوش آزاده شامل دورهاي ماساژ ويژه آقايان وبانوان از جمله:
كاربر ماساژ
ماساژ سوئدي
ماساژ شياتسو(فشاري)
ماساژ سنگ
ماساژ رفلكسولوژي
ماساژ صورت
انجام شود

بوتاکس چیست و چه عواملی بر ماندگاری بوتاکس تاثیرگذار است؟

بوتاکس یک نوروتوکسین است، سمی که بروی سیستم عصبی تأثیر می‌گذارد و سیگنال‌های عصبی‌ای که باعث تحریک انقباض عضلات می‌شوند را مختل می‌کند. به این دلیل می‌تواند به‌طور موقت سبب فلج شدن عضلات شود .

چین‌وچروک به‌طورمعمول بر عضله منقبض زیر پوست عمودند، به‌عنوان‌مثال عضله پیشانی یک عضله عمودی است اما خطوطی که درنتیجه انقباض ایجاد می‌شوند(مانند زمانی که ابروهای خود را بالا می‌برید)، افقی هستند. به همین ترتیب دو عضله‌ای که مسئول خطوط اخم هستند نیز به‌صورت افقی بین ابروها قرار می‌گیرند اما هنگام انقباض، عمودی به نظر می‌رسند.بوتاکس دقیقاً در نقطه تحریک تکانه‌های عصبی بافت، تزریق می‌شود.

درمان غبغب و افتادگی صورت با لیپوماتیک

درمان غبغب و افتادگی های صورت با چندین روش انجام می‏شود که یکی از آنها لیپوماتیک است. اگر چه گفته می شود لیپوماتیک دستگاهی است که تنها برای نواحی بزرگ از قبیل پهلو، ران، باسن، سینه و … قابل استفاده است، اما براساس نظریات متخصصین این روش قابل استفاده در تمامی نقاط بدن است. به طوری که نتایج آن در زیبایی صورت خیره کننده و رضایت بخش است و برای از بین بردن چربی ها و رفع سریع و آسان غبغب مناسب می‎باشد. لیپوماتیک از میان سایر روش های از بین برنده غبغب، تاثیر بیشتری دارد چرا که چهره جوانتر به نظر می رسد و در عین حال تاثیرات آن نیز دوام بیشتری دارند.

جوانسازی پوست چیست؟کلینیک تناسب اندام دکتر آزاده

چین و چروک، آکنه، کک و مک و لکه، خشکی و پوسته شدن از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند که در گذر زمان یا در اثر مراقبت‌های نادرست بوجود می‌آیند. یکی از راه‌های پیشگیری و مراقبت بیشتر از پوست صورت روش‌های جوانسازی پوست است. با انجام روش‌های مختلف جوانسازی پوست می‌توانید به میزان قابل توجهی از پیری پوست جلوگیری کنید. البته برای جوانسازی گردن، دست و سایر نقاط هم می‌توان اقدامات مختلف انجام داد و منظورمان از پوست محدود به صورت نیست.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر مهرنوش آزاده  لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر مهرنوش آزاده  از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این دکتر مهرنوش آزاده  تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر مهرنوش آزاده  آورده شده است:

  • «دکتر مهرنوش آزاده ، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات کلینیک خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا دکتر مهرنوش آزاده 
  • «دکتر مهرنوش آزاده ، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این کلینیک لذت ببرند.»

اگر به دنبال کلینیک لیزر و تناسب اندام با کیفیت در تهران هستید،،دکتر مهرنوش آزاده  یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

ویزیت رایگان

لیزر فول بادی ۳۰ درصد

لاغری ۷۰ درصد

 

آدرس 

اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی 

تلفن تماس

021-36606186