پرش به محتوا

دکتر مجتبی ملا میرزایی

دکتر مجتبی ملا میرزایی

دکتر مجتبی ملا میرزایی یکی از بزرگترین و مجهزترین مطب های دندانپزشکی کاشت دندان به خصوص ایمپلنت دندان ، کامپوزیت دندان ، در ایران میباشد.کلیه خدمات عمومی و تخصصی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزکشی در حال ارائه به مراجعین محترم می باشد .بهره مندی از دانش و تجربه بالا ، استفاده از تجربه دندانپزشکان با سابقه و استفاده از امکانات و تجهیزات بروز از ویژگی های منحصر بفرد این مطب می باشد.

خدمات دندان پزشکی ترمیمی

احتمال این که دندان ها دچار پوسیدگی، آسیب و بیماری شوند در طول زندگی هر شخصی وجود دارد. اما با پیشرفت علم دندانپزشکی می توانید سریعاً درمان دندان های خود را در کلینیک یا مطب دندانپزشک آغاز کنید. معمولاً خدمات درمانی و ترمیمی برای از بین بردن عارضه های دندانی و ناهنجاری‌های دندان و فک مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین گزینه‌های درمانی و ترمیمی در فهرست خدمات دندان پزشکی شامل موارد زیر باشد، که در خصوص هر کدام توضیحات مختصری بیان کرده ایم.

۱- معاینات دندان پزشکی

اولین قدم برای معاینات دندانپزشکی، انتخاب کلینیک یا متخصص با مهارت و با تجربه می باشد. پس از مراجعه به کلینیک یا متخصص دندانپزشک متخصص اقدام به بررسی دندان ها و جستجوی مشکلات دهانی و دندانی شما می کند. نکته بسیار مهم که اگر بسیاری از افراد از این نکته پیروی کنند، دچار هیچ گونه عارضه دندانی و مشکلات دندانی نخواهند شد. این نکته بسیار مهم این می‌باشد که، برای جلوگیری از به وجود آمدن بیماری دهانی و دندانی بهتر است هر ۶ ماه یکبار به چکاب های دندانپزشکی بروید، یا به زبان ساده تر پیشگیری بهتر از درمان می‌باشد.

۲- جرم گیری و تمیز کردن دندان‌ ها

جرم گیری دندان ها یکی دیگر از خدمات دندان پزشکی است که در کلینیک یا مطب های دندانپزشکی توسط متخصص دندانپزشک برای افراد انجام می‌شود. این جرم گیری باعث سفید تر شدن دندان ها و عدم پوسیدگی دندان ها و جلوگیری از پلاک شدن جرم ها بر روی دندان ها می باشد. جرم هایی که بر روی دندان ها وجود دارد عامل اصلی به وجود آمدن بیماری های لثه یا همان بیماری پریودنتال می‌باشد، به همین خاطر است که در دسته درمانی و زیبایی در خدمات دندانپزشکی قرار گرفته است. انجام این درمان بدون درد و خونریزی و بی حسی برای افراد انجام می شود.

۳- پرکردن سوراخ و شکاف‌های بین دندان‌ ها

با گذشت زمان و رعایت نکردن مراقبت از دندان ها و بهداشتی دهان و دندان ها یا با ضربه وارد شدن به دندان ها امکان  به وجود آمدن شکاف بین دندان ها وجود دارد. که یکی دیگر از خدمات دندان پزشکی که توسط متخصص انجام می‌شود پر کردن این شکاف ها می باشد. معمولاً پر کردن این شکاف ها برای دندان های آسیابی انجام می‌شود.

۵- عصب‌ کشی دندان‌ها

عصب کشی دندان ها یا همان درمان ریشه یکی از مهمترین خدمات دندان پزشکی برای از بین بردن درد دندان، عفونت دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می باشد. عصب کشی دندان ها باید توسط فردی متخصص و با مهارت انجام شود. چرا که اگر در حین درمان دکتر متخصص کانال های دندان را به درستی تشخیص ندهد و آنها را از عصب کشی نکند امکان این که دندان شما دوباره پوسیده یا دچار درد شود وجود خواهد داشت. هنگامی که به پالپ دندانی آسیب وارد شود یا عفونت و باکتری ها به دندان نفوذ پیدا کند شما دچار دندان‌ درد خواهید شد، که یکی از راهکارهای درمانی برای خلاص شدن از درد دندان عصب کشی دندان ها می باشد. 

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر مجتبی ملا میرزایی لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر مجتبی ملا میرزایی از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این دکتر مجتبی ملا میرزایی تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر مجتبی ملا میرزایی آورده شده است:

  • “دکتر مجتبی ملا میرزایی واقعاً دندانپزشک خوبی هستند. من خیلی از خدماتی که از ایشان دریافت کردم راضی هستم.”
  • “دکتر مجتبی ملا میرزایی محیطی بسیار آرام و دلنشین دارد. من خیلی از برخورد کادر این مطب راضی هستم.”
  • “دکتر مجتبی ملا میرزایی در درمان ریشه دندان من خیلی دقت کردند و من هیچ دردی را احساس نکردم.”

اگر به دنبال مطب دندانپزشکی با کیفیت در تهران هستید،دکتر مجتبی ملا میرزایی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

شماره نظام پزشکی:177612

 

آدرس 

خیابان شریعتی-خیابان بهشتی-چهار راه قصر جنب مترو قدوسی-ساختمان قصر-پلاک 17

تلفن تماس

021-36606186