پرش به محتوا

دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی

دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی

یکی از مهم ‌ترین المان ‌های زیبایی داشتن یک لبخند زیبا و طرح لبخند شکیل است. دندان‌ های یک دست و روشن می‌ توانند جذابیت و زیبایی شما را تضمین نمایند. برای داشتن دندان‌ های سالم و زیبا می ‌توانید از خدمات دندانپزشکی زیبایی بهره مند شوید و با توجه به نیاز دندان‌ ها نسبت به این مساله تصمیم گیری ‌های لازم را انجام دهید. دندان‌ های زیبا نشانه‌ ی زیبایی و جذابیت شماست، تا به حال به ظاهر خود بدون دندان توجه کرده ‌اید، هیچ زیبایی بدون دندان‌ های مرتب و تمیز جذاب نیست.

مطب دندانپزشکی دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی در تلاش است خدمت رسان شما عزیزان باشد.

ونیر کامپوزیت

کامپوزیت ونیر دندان تکنیکی است که با مواد هم رنگ دندان (کامپوزیت) که همان مواد ترمیم دندان هستند، بدون دخالت نرم‌ افزار و بدون نیاز به لابراتوار در مطب و به‌ صورت دستی در یک جلسه توسط متخصص دندانپزشک انجام می شود. کامپوزیت دندان را می ‌توان از متریال‌ های مهم در دندانپزشکی دانست که برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بیشتر کاربرد ‌های این متریال در حیطه اقدامات دندانپزشکی زیبایی است. عموماً از این ماده برای انجام ونیر‌های کامپوزیتی استفاده می ‌شود. این ونیر‌ها دقیقاً کاربردی شبیه لمینیت‌ های سرامیکی دارند که به صورت لایه ‌ای نازک بر روی دندان‌ ها قرار می ‌گیرند و از این طریق مشکلات دندانی نظیر پریدگی لبه، تغییر رنگ، ساییدگی و… را بر طرف می ‌کنند. البته این تنها کاربرد کامپوزیت نیست.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان (tooth bleaching) یکی از درمان ‌های حرفه‌ ای در زمینه سفید کردن دندان‌ هاست. این درمان به افراد کمک می ‌کند تا بد رنگی دندان ‌هایشان را رفع کرده و دندان ‌هایی سفید و درخشان داشته باشند. اغلب متخصصین دندانپزشک بر این عقیده هستند که این شیوه، کم‌ عارضه ‌ترین و بی‌ خطرترین روش برای سفید کردن دندان‌ هاست. در این تکنیک درمانی، رنگ دندان ‌های شما بسته به جنس و میزان زردی دو تا سه درجه تغییر رنگ خواهد داد.

ایمپلنت

زمانی که یک و یا چند دندان به هر دلیلی از دست برود جای خالی آن معمولا مشکل بزرگی در زیبایی لبخند شما خواهد بود. برای جبران این مشکل، ایمپلنت ها می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند تا علاوه بر پر کردن فضای خالی، ظاهری بهتر به طرح لبخند شما ببخشند. یکی از مهمترین دلایل انتخاب ایمپلنت، شباهت زیاد آن از نظر ظاهری و از نظر عملکرد با دندان طبیعی می باشد. در واقع شباهت ایمپلنت با دندان طبیعی به میزانی زیاد است که شاید متخصص دندانپزشک نیز برای تشخیص این دو نسبت به هم نیاز به بررسی عکس های رادیوگرافی داشته باشد.

جراحی زیبایی لثه

جراحی زیبایی لثه، روشی برای اصلاح نا هنجاری های لثه و بافت های اطراف آن است. این نا هنجاری ها ممکن است مادر زادی باشد یا به دلایل مختلفی به وجود آمده باشند. از این رو روش های مختلفی برای جراحی زیبایی لثه وجود دارد که بر اساس مشکل بیمار و تشخیص متخصص دندانپزشک برای فرم دادن یا ایجاد پیوند بافت جدید در قسمت های مختلف لثه مانند ردیف جلوی دندان ها در فک بالا استفاده می شود. همچنین در قسمت هایی که بافت لثه بیش از حد کافی وجود دارد و لبخند فرد را تحت تاثیر قرار داده است، می توان جراحی زیبایی لثه را برای رفع این مشکل به کار گرفت.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی آورده شده است:

  • «بهتره که هر ۶ ماه یکبار برای چکاپ به دندانپزشک خود مراجعه کنید کارشون حرف نداره.»
  • «اگر ورزش‌هایی می‌کنید که ممکن است ضربه‌ای به دندان‌های شما وارد شود از محافظ دندان مخصوص ورزشکاران استفاده کنید دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی خدمات خوبی رو ارائه میده.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی
  • «دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این کلینیک لذت ببرند.»
  •  

اگر به دنبال مطب دندانپزشکی با کیفیت در تهران هستید،دکتر فاطمه ملک الکتاب خیابانی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

 

آدرس 

شریعتی جنب حسینیه ارشاد بن بست ارشاد ساختمان ارکیده پلاک۴ واحد۸ بلوک ۱ طبقه دوم

تلفن تماس

021-36606186