پرش به محتوا

دکتر سیما مرآتی فشی

دکتر سیما مرآتی فشی

دندانپزشکی زیبایی در لیست خدمات دندانپزشکی بسیار محبوب است و به ارائه خدماتی در زمینه بهبود ظاهر و جذابیت دندان‌ها و لبخند می‌پردازد. این شاخه شامل روش‌هایی مانند سفید کردن دندان، ونیر دندان، تاج دندان، باندینگ دندان، ایمپلنت دندان، ارتودنسی، اینویزالاین، پروتز دندان و غیره است. دندانپزشکی زیبایی می‌تواند به شما کمک کند تا دندان‌هایی سفید، صاف، درخشان و هم تراز داشته باشید، لبخند شما را زیباتر و جذاب‌تر کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی زیبایی را می‌توان یکی از مهم‌ترین و البته کارآمد‌ترین شیوه‌های دندانپزشکی دانست که بسیاری از مردم با آن آشنایی ندارند.

(Cosmetic Dentistry) یا دندانپزشکی زیبایی در واقع اصطلاحی است که به مجموعه‌ای از اقدامات دندانپزشکی گفته می‌شود؛ خدمات این دسته عموماً جنبه درمانی ندارند و بیشتر برای افزایش زیبایی و مرتب نمودن شکل ظاهری دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته ناگفته نماند که بخش زیادی از این اقدامات نه تنها موجب زیبایی دندان‌ها می‌شود بلکه مشکلات موجود در دندان‌ها را هم از بین می‌برند و موجب استحکام و افزایش مقاومت آن‌ها می‌شوند.

عموماً خدمات و اقدامات این حوزه غیر ضروری و غیر اجباری بوده اما انجام برخی از آن‌ها در اولویت افراد است.

دندانپزشکی زیبایی گستره و وسعت بسیار زیادی دارد و اقدامات مختلفی را شامل می‌شود. هدف دندانپزشکی زیبایی؛ اصلاح طرح لبخند، زیباسازی، ترمیم و افزایش استحکام دندانهاست.

افزایش مقاومت، رفع مشکلات یا ترمیم دندان‌ها و… از دیگر مزایایی است که بیشتر اقدامات حوزه دندانپزشکی زیبایی با خود دارند. همین موضوع سبب شده تا تقاضای بسیار زیادی برای این اقدامات ایجاد شود.

ارتودنسی (Orthodontics)

ارتودنسی خدمتی در لیست خدمات دندانپزشکی است که به رفع ناهنجاری‌های دندان‌ها و فک‌ها می‌پردازد. در این شاخه، دندانپزشک با استفاده از وسایلی مانند دستگاه‌های اصلاح دندان، براکت‌ها، سیم‌ها، حلقه‌ها و غیره، دندان‌ها را به موقعیت صحیح و هماهنگ می‌برد. ارتودنسی می‌تواند به شما کمک کند تا دندان‌هایی مرتب و هم تراز داشته باشید، عملکرد دهان و گفتار را بهبود بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان شاخه‌ای از دندانپزشکی است که به درمان و پیشگیری از بیماری‌ها و اختلالات دندان‌ها و دهان کودکان و نوجوانان می‌پردازد. در این شاخه، دندانپزشک با استفاده از روش‌هایی مانند آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه دوره‌ای، پر کردن دندان، ریشه درمانی، تاج دندان، ارتودنسی، جراحی دهان و غیره، سلامت و توسعه دندان‌ها و فک‌های کودکان را تضمین می‌کند. دندانپزشکی کودکان می‌تواند به شما کمک کند تا کودکان خود را از بیماری‌ها و عفونت‌های دهان و دندان محافظت کنید و عادات سالم دهان و دندان را در آن‌ها تقویت کنید.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر سیما مرآتی فشی لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر سیما مرآتی فشی از کیفیت خدمات ارائه شده در این کلینیک رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این دکتر سیما مرآتی فشی تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر سیما مرآتی فشی آورده شده است:

  • «بهتره که هر ۶ ماه یکبار برای چکاپ به دندانپزشک خود مراجعه کنید کارشون حرف نداره.»
  • «اگر ورزش‌هایی می‌کنید که ممکن است ضربه‌ای به دندان‌های شما وارد شود از محافظ دندان مخصوص ورزشکاران استفاده کنید مطب دکتر سیما مرآتی فشی خدمات خوبی رو ارائه میده.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا دکتر سیما مرآتی فشی.»
  • «دکتر سیما مرآتی فشی، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این مطب لذت ببرند.»

اگر به دنبال دندانپزشکی با کیفیت در تهران هستید،دکتر سیما مرآتی فشی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

 

آدرس 

روزهای زوج : شادمان پایین تر از نصرت سرجوزانی کهن جنب نمایشگاه ماشین رامین پلاک۱۱۰ زنگ تک

روزهای فرد : الهیه ( فیاضی ) نرسیده به تقاطع نیلوفر ساختمان بانک دی پلاک ۳۳ طبقه ۲ واحد ۵

تلفن تماس

021-36606186