پرش به محتوا

دکتر سجاد محمدی

دکتر سجاد محمدی

انجام  جراحی زیبایی از آنجایی که یک روش زیبایی کاملا تهاجمی محسوب می‌شود، ریسک بسیار بالایی دارد و حتما باید زیر نظر پزشک فوق تخصص و در محیطی کاملا پیشرفته و سالم انجام شود.

اگر جراحی زیبایی به درستی انجام شود، نتایج فوق‌العاده شگفت‌انگیزی به‌همراه دارد و می‌تواند چهره و بدن افراد را تا حد بسیار زیادی اصلاح کرده و بهبود ببخشد و در مقابل چنانچه توجه افراد غیرمتخصص و در مراکز نامعتبر انجام شود، می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

جراحی لیفت سینه

یکی از مسائلی که اکثر خانم ها با آن روبرو می شوند،‌ افتادگی سینه و بدفرم شدن آن است. این موضوع می تواند دلایل زیادی داشته باشد ولی معمولا بعد از زایمان و در دوره شیردهی تشدید می شود.

معمولا خانم هایی که بچه های بیشتری دارند برای ایجاد این مشکل مستعدتر خواهند بود. امروزه برای حل این مساله راهکارهای زیادی پیشنهاد می شود که یکی از آن‌ها عمل لیفت سینه است. در طول این عمل جراحی بخشی از پوست بالای سینه کشیده می شود تا مساله افتادگی در آن به صورت ریشه ای حل شود.

با توجه به شرایط خاصی که در این عمل وجود دارد،‌ بیهوشی عمومی برای بیمار انجام می شود و سپس عمل لیفت انجام می گیرد. مراقبت های اولیه بعد از عمل بسیار اهمیت دارد و شخص باید تا چند روز بعد از عمل، از انجام کارهای سنگین خودداری کند. خوشبختانه دوره نقاهت این عمل کوتاه است و بعد از گذشت یک تا دو هفته بدن شما به شرایط عادی خود برمی‌گردد.

جراحی زیبایی بینی

در بین انواع عمل های زیبایی بیشترین میزان درخواست مربوط به عمل بینی است. از آنجایی که بینی بخش مهمی از صورت است، معمولا بیشتر افراد دوست دارند که فرم آن را به صورت دلخواه در بیاورند.

مشکلاتی مانند دماغ گوشتی، دماغ پهن، بزرگ بودن سوراخ های بینی و عقابی بودن با استفاده از عمل بینی یا رینوپلاستی برطرف خواهد شد. شما برای انجام این عمل می توانید مدل بینی مدنظر خود را به پزشک بگویید تا در نهایت همان فرم را برای شما ایجاد کند.

جراحی زیبایی فک و گونه

یکی دیگر از جراحی های معروفی که در صورت انجام می شود، جرحی زیبایی فک و گونه است. فک بعضی از افراد جلوتر یا عقب تر از حالت استاندارد است که به همین علت باید آن را درمان کرد. عمل زیبایی گونه برای حل این مشکل بسیار مناسب است و آن را به حالت استاندارد خود می رساند. برجسته سازی گونه ها از موارد دیگری است که باید دقت ویژه ای به آن کرد.

زاویه گونه ها باید به صورتی باشد که زیبایی صورت را جلوه دهد و تاثیر مثبتی بر روی چهره فرد بگذارد. در حال حاضر زاویه سازی صورت نیز به صورت حرفه ای در کلینیک ها انجام می شود که می توان از آن نهایت استفاده ممکن را برد.

جراحی زیبایی پلک ها

چشم و نواحی اطراف آن تاثیر مهمی بر روی زیبایی چهره دارند که به همین علت باید به آن دقت ویژه ای کرد. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد دچار افتادگی پلک ها هستند که چهره شخص را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای حل این مشکل از روش جراحی زبیایی پلک ها استفاده می شود که پزشکان متخصص زیبایی آن را انجام خواهند داد. در طول این جراحی پوست های اضافی پلک برداشته می شود تا چشم ها به بهترین نحو ممکن دیده شوند. در چند سال اخیر میزان این عمل ها نیز افزایش پیدا کرده و هر ساله تعداد زیادی از افراد درمان خود را با کمک این روش انجام خواهند داد.

جراحی زیبایی غبغب

معمولا وجود غبغب در زیر چانه می تواند یک نشانه مهم از نازیبایی باشد. به همین دلیل اکثر خانم ها دوست دارند که غبغب خود را بردارند. به طور معمول با افزایش سن، غبغب ایجاد شده و حالت آویزان پیدا می کند. خوشبختانه عمل زیبایی غبغب نیز وجود دارد و در چنین شرایطی به کمک فرد خواهد آمد.

پروتز یا ایمپلنت سینه

پروتز سینه از جمله جراحی های زیبایی است که بسیاری از خانم ها تمایل به انجام آن دارند، این جراحی که نتایج بسیار درخشانی را به همراه دارد بیشتر مشکلات زیبایی اندام را همراه با خود حل می کند.

بسیاری از خانم ها وقتی که از سایز و شکل سینه خود راضی نیستند اقدام به جراحی سینه می نمایند هر چند ممکن است این تنها دلیل برای عمل جراحی نباشد در برخی موارد ممکن است که به طور مادرزادی دچار فقدان یا دفورمیتی سینه شده باشند .

عوامل بسیار دیگری در تغییر حالات سینه نقش دارند، زایمان های متعدد و یا چاق و لاغر شدن و کاهش وزن شدید می تواند سینه را شل و بد فرم کند، از این رو با قرار دادن پروتز درون سینه می توان بافت زیرین را ترمیم و دوباره حالت قبلی را به سینه بازگرداند .

انواع پروتز های سینه

پروتز سینه که در بیشتر موارد به صورت پروتز سیلیکونی و یا آب نمکی می باشد، با قرار گیری پروتز در بافت سینه منجر به پر شدن فضای خالی آن و ایجاد زیبایی و فرم دهی در سینه می شود، این کار که با ایجاد یک شکاف ساده در زیر سینه و قرار دادن پروتز باعث می شود تا زیبایی و جذابیت شما دو چندان گردد .

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر سجاد محمدی  لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر سجاد محمدی  از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل کلینیک، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این کلینیک تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر سجاد محمدی  آورده شده است:

  • «دکتر سجاد محمدی ، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات کلینیک خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا آقای دکتر سجاد محمدی
  • «دکتر سجاد محمدی ، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این کلینیک لذت ببرند.»

اگر به دنبال یک کلینیک جراحی زیبایی و صورت و سینه و با کیفیت در تهران هستید،دکتر سجاد محمدی  یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

آدرس 

سعادت آباد، سرو غربی، پ۳۲ ،طبقه۵،واحد۸ 

تلفن تماس

021-36606186