پرش به محتوا

دکتر رویا گازور

دکتر رویا گازور

معیارهای زیبایی از دید هرکس می‌تواند متفاوت باشد. بعضی صورت‌های استخوانی دوست دارند و بعضی صورت‌های پر. هیچ‌کس نمی‌تواند جذابیت هرکدام از این مدل‌ها را انکار کند. اما امروزه بسیاری از افراد گونه‌های پر و صورت‌های تپل را جذاب‌تر می‌دانند. حتی در بسیاری از موارد، لاغری صورت سن را بیشتر از عدد واقعی آن نشان می‌دهد. لاغری و فرورفتگی‌های صورت می‌تواند در نتیجه بیماری، تغذیه نامناسب، تغییرات هورمونی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باشد. در حال حاضر روش‌های زیادی برای رفع لاغری صورت وجود دارد. تزریق ژل یا فیلر یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای حجم‌دهی و جوان‌سازی پوست و به‌طورکلی زیباتر کردن چهره است. اگر می‌خواهید همه‌چیز را درباره تزریق ژل بدانید، با ما همراه باشید.

تفاوت های تزریق ژل و بوتاکس

در بخش قبلی به نحوه تزریق این دو پرداخته شد و دانستیم که تفاوتی در تزریق این دو ماده موثر وجود ندارد اما تفاوت بسیار مهم آنها ماهیت ماده موردتزریق می باشد. بوتاکس حاوی سم بوتولینوم می باشد که با فلج کردن عضلات اقدام به برطرف کردن چین و چروک ها می باشد. ژل حاوی ماده ای پر کننده می باشد که برای از پر کردن حجم از دست رفته به کار می رود این ماده عموما می تواند حاوی اسید هیالورونیک باشد و ضمن حجم دهی سبب کلاژن سازی و هیدراته کردن موضع نیز شود.

از دیگر تفاوت های تزریق ژل و بوتاکس میزان ماندگاری آن ها می باشد. میزان ماندگاری ژل بین ۸ تا ۱۸ ماه می باشد و میزان اثر گذاری بوتاکس عموما ۶ ماه می باشد.

تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس

پرسشی که بسیاری از مراجعان با آن مواجه هستند این است که تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب روش درمان تا حدی زیادی به میزان چروک های روی صورت و نواحی تحت درمان بستگی دارد. حتی بنا به عقیده پزشک می توانید به صورت ترکیی از هر دو روش استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید چروک های عمیق تری از میان ببرید بهتر است از تزریق بوتاکس استفاده کنید و در صورتی که می خواهید چروک هایی را از میان بردارید که در حالت استراحت ماهیچه ها روی صورت وجود دارند تزریق ژل را به شما پیشنهاد می دهیم.

فواید بوتاکس

تزیرق بوتاکس فواید بسیار زیادی دارد و همین امر موجب شده است تا این روش در نقاط مختلف دنیا برای کاربردهای درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. بعضی از مهم‌ترین فواید بوتاکس عبارت هستند از:

  • بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است و خطرات روش‌هایی مانند کشیدن پوست را به همراه ندارد.
  • برای تزریق بوتاکس نیازی به استفاده از داروهای بیهوشی و بستری شدن بیمار در بیمارستان یا کلینیک‌های زیبایی نیست.
  • درد تزریق بوتاکس در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی بسیار کمتر است.
  • قیمت بوتاکس در مقایسه با روش‌های جراحی زیبایی پوست بسیار پایین است.
  • تزریق بوتاکس برخلاف عمل جراحی دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.
  • مراقبت‌های لازم پس از انجام عمل بوتاکس بسیار ساده است.
  • نتایج و اثرات آمپول بوتاکس بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و نتایج آن مدت زمان نسبتا طولانی ماندگاری دارد.

تزریق ژل چیست؟

اسید هیالورونیک و کلاژن دو ماده‌ای هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت می‌شوند. با افزایش سن میزان این دو ماده در پوست کاهش می‌یابد و صورت شادابی خود را از دست می‌دهد. برای برگرداندن زیبایی چهره باید اسید هیالورونیک یا کلاژن به آن تزریق شود. این دقیقا همان کاری است که تزریق ژل انجام می‌دهد.

تزریق ژل یکی از محبوب‌ترین روش‌های حجیم کردن صورت است. طبق اطلاعات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، در سال ۲۰۱۷، تقریبا ۷/۲ میلیون عمل تزریق انجام شده که به نسبت سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

فرق ژل و فیلر چیست؟

برای زیباسازی و حجم‌دهی به صورت از ژل یا فیلر استفاده می‌کنند. فیلر یک ماده طبیعی یا مصنوعی است که با تزریق به بافت صورت، چین و چروک‌ها را از بین برده و حجم صورت را افزایش می‌دهد. ژل‌ها خود نوعی فیلر هستند که تنها برای حجیم کردن ناحیه‌های خاصی از صورت استفاده می‌شوند. تزریق ژل لب، تزریق ژل چانه، ژل گونه و … بسیار رایج است.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر رویا گازور لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر رویا گازور از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل کلینیک، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این کلینیک تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر رویا گازور آورده شده است:

  • «من خیلی ترس از کاشت مو داشتم، اما بعد از مراجعه به کلینیک و صحبت با دکتر رویا گازور، ترسم از بین رفت. کادر پزشکی این کلینیک خیلی مهربان و دلسوز هستند و کارشان را با دقت و ظرافت انجام می دهند.»
  • «دکتر رویا گازور، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات مطب خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا خانم دکتر رویا گازور
  • «دکتر رویا گازور، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این مطب لذت ببرند.»

اگر به دنبال یک کلینیک پوست و مو و زیبایی و با کیفیت در تهران هستید، دکتر رویا گازور یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

شماره نظام پزشکی:74969

آدرس 

خیابان شریعتی-بالاتر از دوراهی قلهک-کوچه صدیق-پلاک 7-ساختمان پزشکان روزبه-طبقه 1-واحد 1

تلفن تماس

021-36606186