پرش به محتوا

دکتر حکیمه نوری اعتماد

25% تا 40% تخفیف

خ قائم مقام فراهانی 50متر پایین تر از خ مطهری بین کوچه مگنولیا و الوند پلاک115 – ساختمان پزشکان – شماره 139 – طبقه سوم واحد10

خدمات دندان پزشکی دکتر حکیمه نوری اعتماد

دکتر حکیمه نوری اعتماد 

جراح دندانپزشک

دکتر حکیمه نوری اعتماد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی بوده که در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت مدرن در شهر تهران فعالیت می‌کنند ایشان در سال ۱۳۸۶ از دانشگاه فارغ التحصیل شده و انواع خدمات دندانپزشکی را در مجموعه درمانی خود که دارای محیطی کاملا آرامش بخش و ایزوله ارائه می دهند. برخی از این خدمات عبارتند از:

طراحی لبخند

پروتز

لمینت سرامیکی

بلیچینگ

کامپوزیت

دندان پزشکی اطفال

عصب کشی

ترمیم دندان

روکش دندان

دندان پزشکی زنان

دندانپزشکی زیبایی

این بخش از دندانپزشکی به بهبود ظاهر دندان ها و لبخند می پردازد. خدمات دندانپزشکی زیبایی که دکتر نوری اعتماد ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد:

1-بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان به سفید کردن دندان ها می پردازد. دکتر نوری اعتماد با استفاده از مرغوبترین مواد و تجهیزات پیشرفته، دندان های شما را به سفیدی و درخشش سابق باز می گردانند.

2-لمینت دندان

لمینت سرامیکی یک روش درمانی زیبایی برای اصلاح رنگ، شکل و اندازه دندان‌هاست در این روش لایه‌ای نازک از مواد سرامیکی به سطح دندان چسبانده می‌شود این روش درمانی می‌تواند برای اصلاح طرح لبخند یا اصلاح دندان‌های شکسته یا افزایش طول دندان‌ها استفاده شود.

3-کامپوزیت ونیر 

کامپوزیت ونیر یک روش درمانی زیبایی دیگر برای اصلاح رنگ شکل و اندازه دندان‌هاست در این روش لایه نازک از مواد کامپوزیت به سطح دندان چسبانیده می‌شود.

دندانپزشکی ترمیمی

این بخش از دندانپزشکی به درمان مشکلات دندانی مانند پوسیدگی، شکستگی، و ترکیدگی دندان ها می پردازد. دکتر نوری اعتماد با استفاده از جدیدترین روش های درمانی، دندان های شما را به زیبایی و سلامتی سابق باز می گردانند. خدمات دندان پزشکی ترمیمی ارائه شده توسط دکتر نوری اعتماد شامل موارد زیر است:

1-ترمیم ( پرکردن) دندان

ترمیم دندان یک روش درمانی برای اصلاح دندان‌های پوسیده است در این روش پس از برداشتن قسمت‌های پوسیده، مواد پر کننده جایگزین قسمت‌های پوسیده شده می‌شود

2-عصب کشی

عصب کشی یک روش درمانی برای درمان عفونت دندان‌هاست در این روش عصب دندان برداشته شده سپس دندان پر می‌شود

3-روکش دندان

روکش دندان یک روش درمانی برای اصلاح رنگ شکل و اندازه دندان‌هاست در این روش یک روکش نازک از مواد سرامیکی یا pmf روی دندان قرار می‌گیرد.

4-ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یک روش درمانی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته بوده و در این روش پایه‌ای فلزی از جنس تیتانیوم در استخوان فک کاشته می‌شود سپس دندان مصنوعی و روکش روی آن قرار می گیرد دکتر نوری اعتماد با استفاده از بهترین پایه های فلزی و معروفترین تجهیزات و سیستمهای ایمپلنت ( سیستم کاملا اروپایی می باشد) و با ۳۳ درصد تخفیف و به صورت اقساط خدمات ایمپلنت را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

5-پروتز دندان

پروتز دندان نیز یک روش دیگر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته می‌باشد در این روش محل دندان یا دندان‌های از دست رفته ابتدا قالب‌گیری شده و سپس دندان‌های مصنوعی یا دست دندان (برای افراد مسن که دندان‌های خود را کاملاً از دست داده‌اند) در مجهزترین لابراتوارهای دندانی ساخته شده و جایگزین دندان‌های از دست رفته می‌شود.

دندانپزشکی کودکان

این بخش از دندانپزشکی به درمان مشکلات دندانی کودکان می پردازد. دکتر نوری اعتماد با استفاده از روش های درمانی ایمن و موثر سلامت دندان ها و لثه های آن ها را تضمین می کنند.

دندانپزشکی زنان

این بخش از دندانپزشکی به درمان مشکلات دندانی زنان باردار و شیرده می پردازد. دکتر نوری اعتماد با استفاده از روش های درمانی ایمن و موثر، سلامت دندان ها و لثه های زنان در دوران بارداری و شیردهی را حفظ می کنند.

دکتر نوری اعتماد با بهرهمندی از تیمی کاملا مجرب و کار آزموده از مدرنترین تجهیزات و مرغوبترین مواد دندان پزشکی استفاده می کنند و با رعایت اصول بهداشتی، محیطی ایمن و آرامش بخش را برای مراجعه کنندگان خود فراهم می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دندان پزشکی دکتر حکیمه نوری اعتماد می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید یا با مطب ایشان تماس بگیرید.

تماس با مطب

021-36606186

خ قائم مقام فراهانی 50متر پایین تر از خ مطهری بین کوچه مگنولیا و الوند پلاک115ساختمان پزشکان شماره139طبقه سوم واحد10

ساعت کاری

10 الی 20

اینستاگرام  @h.noorietemad