پرش به محتوا

دکتر انصار نصری

دکتر انصار نصری

ما مفتخریم که عمل بوکال فت را به زیباجویان ارائه دهیم، یک جراحی زیبایی که توده چربی را از گونه ها جدا می کند تا برجستگی گونه را افزایش دهد و در نتیجه یک صورت زیبا و زاویه دار ایجاد کند. این روش یک تکنیک شناخته شده است که می تواند زیبایی شناسی صورت را بهبود بخشد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بوکال فت یک روش نسبتاً ایمن است اما فقط در دستان یک پزشک با تجربه.
 

خدمات عمومی مطب دکتر انصار نصری:

  1. ژل
  2. بوتاکس
  3. مزوتراپی
  4. جراحی غبغب
  5. بلفارو پلاستی بوکال
  6. فت لیفت با نخ تزیق چربی

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی است که در تمام دنیا، کاربرد زیادی در درمان‌های زیبایی دارد. در واقع مزوتراپی استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌های مکرر، در ناحیه مورد نظر از پوست است. مزوتراپی یک روش بدون درد و بدون نیاز به بی‌حسی است و با زندگی روزمره بیماران تداخلی ندارد.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی روشی برای برطرف کردن پف، پوست اضافه، چین و چروک و افتادگی پلک‌هاست. در حقیقت بیشترین کاربرد جراحی پلک، در جوانسازی چشم هاست. به طور کلی دو عامل افزایش سن و وراثت می‌توانند باعث مشکلات افتادگی پلک شوند که در هر دو صورت می‌توان با استفاده از بلفاروپلاستی این مشکل را برطرف کرد. البته جراحی پلک، همیشه هم جنبه زیبایی ندارد و گاهی جنبه درمانی دارد. در حقیقت گاهی اوقات، افتادگی در پلک‌ها آنقدر باعث سنگینی آنها می‌شود که به سختی می‌توان چشم‌ها را به طور کامل باز نگه داشت و در نتیجه جلوی دید افراد را می‌گیرد.

به طور کلی در صورتی که جراحی پلک تحت نظر یک پزشک متبحر و در کلینیکی تخصصی صورت گیرد، نتایج بسیار خوبی خواهد داشت و عوارض آن نیز بسیار اندک و زودگذر خواهد بود.

عوامل مؤثر در تعیین هزینه‌های جراحی پلک

تعیین هزینه جراحی پلک، وابسته به عوامل متعددی است که هر یک از آنها می‌توانند تأثیر زیادی بر روی هزینه داشته باشند. در ادامه به این عوامل اشاره می‌کنیم تا بتوانید به تخمین درستی نسبت به هزینه جراحی پلک‌های خود برسید.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با مطب دکتر انصار نصری لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۳۱۰۳۴۷۳

نظرات بیماران

بیماران مطب دکتر انصار نصری از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این مطب تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران مطب دکتر انصار نصری آورده شده است:

  • «من خیلی ترس از جراحی داشتم، اما بعد از مراجعه به مطب و صحبت با دکتر انصار نصری، ترسم از بین رفت. کادر پزشکی این مطب خیلی مهربان و دلسوز هستند و کارشان را با دقت و ظرافت انجام می دهند.»
  • «مطب دکتر انصار نصری، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات مطب خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا اقای دکتر نصری.»
  • «مطب دکتر انصار نصری، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این مطب لذت ببرند.»

اگر به دنبال یک مطب ژل، بوتاکس ،مزوتراپی، جراحی غبغب، بلفارو پلاستی، بوکال فت و لیفت با نخ تزیق چربی و با کیفیت در تهران هستید، مطب دکتر انصار نصری یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

اولین مراجعه خود به این مطب با 15 درصد تخفیف 

آدرس 

خیابان ولنجک نبش ۱۴ ساختمان وفا طبقه ۴ واحد ۴۰۸

تلفن تماس

021-36606186