پرش به محتوا

دکتر الناز اصغری

دکتر الناز اصغری

همه افراد برای داشتن لبخندی زیبا و دندان‌های سالم به خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی نیاز دارند. داشتن دندان‌هایی زیبا و سالم مدیون مراقبت‌های مداوم و رعایت اصول بهداشت دهان و دندان است. زیبایی، تمیزی، سالم‌بودن و یکدست‌بودن دندان‌ها می‌تواند به یک لبخند زیبا بیانجامد و این لبخند زیبا نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد.

برخی ذاتا دندان‌های سالم و زیبایی دارند و به دلیل مراقبت‌های مداومی که از دندان‌های خود انجام داده‌اند، دندان‌های آنها هیچ مشکلی ندارد. اما پوسیدگی، جرم دندان، نامرتب‌بودن دندان‌ها، عفونت‌های دندان و لثه و موارد بسیار متعدد دیگر، همگی به خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی نیاز دارد.

البته هدف خدمات دندان پزشکی درمان و رفع مشکلات دهان و دندان نیست. امروزه با پیشرفت علم دندانپزشکی، انواع خدمات زیبایی نیز برای افراد در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شود که تنوع آنها بسیار بالا و بی‌نظیر است. ازاین‌رو خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی را به انواع خدمات درمانی، خدمات ترمیمی و خدمات زیبایی دسته‌بندی می‌کنند. در ادامه بیشتر به بررسی انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی می‌پردازیم.

انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی شامل چه مواردی می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد برخی از خدماتی که در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شود، در دسته خدمات درمانی و برخی نیز ترمیمی هستند. از طرفی نیز گاهی افراد برای دریافت خدمات زیبایی به دندان پزشکی مراجعه می‌کنند.

خدمات درمانی معمولا به دنبال دندان‌درد، پوسیدگی دندان، جرم گرفتن دندان‌ها، عفونت لثه و دندان، عفونت‌های ریشه و دیگر خدمات دندان پزشکی موردنیاز است. درمان‌های دیگر نیز ممکن است به دنبال آسیب‌های جدی به دهان، دندان و فک موردنیاز باشد.

خدمات زیبایی برای زیباسازی دندان‌ها و بهبود ظاهر آنها درخواست می‌شود. سفیدکردن دندان‌ها، مرتب کردنشان و مواردی ازاین‌دست در زمره خدمات زیبایی دندانپزشکی قرار می‌گیرد. حال باتوجه‌به این دسته‌بندی برای انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی، در ادامه با یک دسته‌بندی دقیق انواع این خدمات را با جزئیات کامل‌تری بررسی خواهیم کرد.

1.روکش دندان جهت ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده

روکش دندان لایه نازکی از رزین یا پرسلن است که به طور دائم به جلوی دندان چسبانده می‌شود. گاهی اوقات لازم است دندان‌ها کمی تغییر شکل پیدا کنند تا فضایی برای روکش ایجاد شود. این روش‌ها نیز می‌توانند به‌عنوان یکی از خدمات دندانپزشکی ترمیم دندان‌ها مدنظر قرار بگیرند.

2.پرکردن دندان

پوسیدگی‌های دندانی که باعث ایجاد حفره (سوراخ) در دندان‌ها شده است، با پر کردن دندان درمان می‌شود. این شیوه درمانی یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها در بین انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی است. دندان‌پزشک از مته و ابزارهای دیگر برای از بین بردن پوسیدگی استفاده می‌کند. حفره تمیز، خشک و با مواد پرکننده مهروموم می‌شود.

3.بریج دندان

یکی دیگر از انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی برای درمان دندان‌های ازدست‌رفته و ترمیم فاصله و شکاف ایجاد شده به دنبال ازدست‌دادن یک دندان، بریج است. بریج معمولاً زمانی استفاده می‌شود که تعداد دندان‌های کمتری برای جایگزینی وجود داشته باشد یا زمانی که دندان‌های ازدست‌رفته فقط در یک طرف دهان هستند.

4.ایمپلنت دندان

از ایمپلنت‌های دندانی می‌توان برای جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته استفاده کرد. ازاین‌رو این روش را نیز می‌توان یکی از انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی بسیار رایج و پرتقاضا در نظر گرفت. ایمپلنت دندان یک دستگاه پیچی شکل مصنوعی است که از تیتانیوم ساخته شده است. با جراحی در فک ثابت می‌شود و می‌توان یک دندان مصنوعی یا پروتز در بالای آن قرارداد. چندین جلسه دندانپزشکی برای برنامه‌ریزی درمان مناسب، طراحی و نصب ایمپلنت موردنیاز است. ازاین‌رو جراحی فک برای نصب ایمپلنت‌ها نیاز خواهد بود.

و ….خدماتی از این قبیل می باشد.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر الناز اصغری لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر الناز اصغری از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این دکتر الناز اصغری تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر الناز اصغری آورده شده است:

  • دکتر الناز اصغری واقعاً دندانپزشک خوبی هستند. من خیلی از خدماتی که از ایشان دریافت کردم راضی هستم.”
  • دکتر الناز اصغری محیطی بسیار آرام و دلنشین دارد. من خیلی از برخورد کادر این مطب راضی هستم.”
  • دکتر الناز اصغری در درمان ریشه دندان من خیلی دقت کردند و من هیچ دردی را احساس نکردم.”

اگر به دنبال مطب دندانپزشکی با کیفیت در تهران هستید،دکتر الناز اصغری یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

 

آدرس 

میرداماد تقاطع شریعتی پلاک ۴ واحد۴

تلفن تماس

021-36606186