پرش به محتوا

دکتر احمد امیری

دکتر احمد امیری

لیزر نیز یکی دیگر از خدمات زیبایی ارائه شده توسط متخصص پوست و مو است. در این روش پزشک متخصص زیبایی از اشعه مادون‌قرمز برای درمان لکه‌های پوستی، رفع جای جوش، درمان افتادگی و شلی پوست صورت و تحریک کلاژن‌سازی استفاده می‌کند. علاوه بر این لیزر موی زائد برای رفع موهای زائد، روشن شدن پوست صورت و جوان‌سازی نیز مدنظر است.دکتر احمد امیری با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را می باشد.

لیفت صورت

لیفت یکی از روش‌های درمانی برای افتادگی پوست صورت، درمان غبغب و درمان پیری پوست است. یکی از درمان‌های زیبایی بسیار پرطرف‌دار که به‌صورت جراحی توسط متخصص و جراح زیبایی انجام می‌شود. در لیفت صورت، پوست کشیده شده تا چین‌وچروک و افتادگی‌های آن درمان شود. برای افرادی که در سن بالایی هستند یا افرادی که به هر دلیلی مانند کاهش وزن شدید دچار افتادگی پوست شده‌اند، این روش زیبایی انتخابی است.

 لایه‌برداری یا اسکراب پوستی

یکی از رمزهای داشتن یک پوست جوان، تمیز و شاداب در لایه‌برداری و اسکراب پوستی است. این مورد هم یکی از انواع خدماتی است که متخصص پوست و مو در کلینیک‌های مراقبت از پوست ارائه می‌دهد. در این روش ممکن است پزشک از یک سری کرم‌ها، ماسک‌های تخصصی صورت یا داروها استفاده کند. اسکراب‌های ویژه‌ای نیز برای لایه‌برداری کامل پوست مورداستفاده قرار می‌گیرند. یک سری دستگاه‌های حرفه‌ای نیز برای لایه برداری حرفه‌ای در مطب دکتر زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این روش‌ها، لایه‌های سطحی و پوست‌های مرده جدا شده و بانفوذ به عمق پوست تمام آلودگی‌ها پاک‌سازی می‌شود. آب‌رسانی قوی نیز در لایه‌برداری انجام می‌شود.

چرا به متخصص پوست و مو نیاز داریم؟

برای داشتن پوست و مویی سالم‌تر به متخصص پوست و مو نیاز است. متخصصان پوست و مو به زیباتر شدن افراد و افزایش رضایت آنها از چهره‌شان کمک می‌کنند. اما زیبایی تنها بخشی از دلیل نیاز ما به متخصصان پوست و مو است.

بخش مهم دلیل نیاز ما به پزشک پوست و مو، تشخیص مشکلات، ناهنجاری‌ها و بیماری‌های پوست، مو و ناخن و درمان آنها است. پوست یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اندام‌هاست که از بدن در برابر عوامل مختلف محافظت می‌کند. در نتیجه حفظ سلامت و بهداشت آن برای سلامتی کلی و عمومی بدن اهمیت زیادی دارد.

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر احمد امیری لطفا تماس حاصل فرمایید.

روزهای زوج 10 صبح تا 14 عصر

و 15:30 عصر تا 20 شب

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-36606186

نظرات بیماران

بیماران دکتر احمد امیری از کیفیت خدمات ارائه شده در این مطب رضایت بالایی دارند. آنها از برخورد صمیمی و حرفه ای کادر پزشکی و پرسنل مطب، و همچنین از امکانات و تجهیزات پیشرفته این دکتر احمد امیری تمجید می کنند.

در اینجا چند نمونه از نظرات بیماران دکتر احمد امیری آورده شده است:

  • «دکتر احمد امیری، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلیه خدمات کلینیک خود ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوند.»
  • «کارتون عااالیه دست همگی درد نکنه مخصوصا دکتر احمد امیری.»
  • «دکتر احمد امیری، محیطی آرام و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا از مراجعه به  این کلینیک لذت ببرند.»

اگر به دنبال مطب پوست ، مو ،لیزر با کیفیت در تهران هستید،دکتر احمد امیری یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

 

آدرس 

کرج جهانشهر خیابان کسری جنوبی نبش کوچه رستم ساختمان پزشکان جهانشهر طبقه سوم واحد۶ 

تلفن تماس

021-36606186