پرش به محتوا

مطب زیبایی پرنسا

مطب زیبایی پرنسا

مطب زیبایی پرنسا با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص، جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات، و استفاده از مواد و محصولات باکیفیت، خدمات متنوعی را در زمینه زیبایی و سلامت پوست و مو ارائه می‌دهد.

مطب زیبایی پرنسا با هدف ارائه خدماتی باکیفیت و ماندگار، در تلاش است تا زیبایی و سلامت را به شما هدیه دهد. این مطب با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های زیبایی، می‌تواند به شما کمک کند تا به زیبایی دلخواه خود برسید.

انواع خدمات زیبایی

خدمات پوست: پاکسازی پوست، جوانسازی پوست، لیزر درمانی، لایه‌برداری، مزوتراپی، بوتاکس، تزریق ژل، و … خدمات مو: کاشت مو، ترمیم مو، رنگ مو، مش، ویتامینه مو، و … خدمات لاغری: پیکرتراشی، لیپوماتیک، بلغاروپلاستی، و …

مجهز ترین مطب پوست،زیبایی و لیزر

نمونه خدمات پوست مطب پرنسا

بوتاکس ، فیلر ، هایفوتراپی ، لیفت ابرو و صورت،مزو تراپی ، جوانسازی صورت وگردن ، زاویه سازی صورت و فک ، از بین بردن چربی شکم بعد از زایمان

پاکسازی تخصصی

پاکسازی پوست(فشیال) ، LED تراپی ، اسیدتراپی،پاکسازی ضایعات پوستی ، پاکسازی لک و جای جوش ، پاکسازی و آبرسانی پوست ، از بین بردن پف و تیرگی صورت

مطب(پرنسا)

دارای مجهزترین دستگاه لیزر

دستگاه تیتانیوم 2023

اولین تصویر دستگاه تیتانیوم 2023، جدیدترین دستگاه در فناوری لیزر موهای زائد با فناوری سه‌بعدی است. این فناوری برای هدف قرار دادن همزمان عمق بافت‌های مختلف و ساختارهای آناتومیک در فولیکول مو، ترکیبی از سه طول موج در یک اپلیکاتور را به شما ارائه می‌دهد.

 ویژگی های دستگاه تیتانیوم 2023:

این دستگاه به ویژگی بدون درد معروف است! لیزر تیتانیوم 2023 یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته به‌نام آیس پلاس (ICE Plus) دارد که متخصصان آن را به‌طور منحصربه‌فرد برای خنک نگه‌داشتن پوست بیماران در کل جلسه طراحی کرده‌اند.این فناوری پیشرفته که روی تمام دستگاه‌های لیزر تیتانیوم 2023موجود است، به‌طور مداوم پوست را خنک می‎کند. قسمت خنک‌کننده این دستگاه که به‌رنگ یاقوت کبود است، خطرات آسیب به لایه اپیدرم پوست را به حداقل می‌رساند.

دستگاه هایفو 7 بعدی ULTRAMAGE

درمان هایفو 7 بعدی مبتنی بر فناوری اولتراسوند عمیق است و امواج به اعماق نفوذ می‌کنند تا به کلاژن، فیبروبلاست‌ها و به SMAS، ناحیه‌ای از چربی که جراحان در طول لیفت صورت برش می‌دهند، برسند. سونوگرافی این نواحی را تا حدود 65 درجه گرم می کند که باعث تحریک تولید کلاژن و تجزیه چربی می شود که سپس به طور طبیعی دفع می شود.

کاربرد های هایفو 7 بعدی

1) رفع چین و چروک اطراف پیشانی، چشم، دهان و غیره
2) لیفت و سفت کردن پوست هر دو گونه.
3) بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و شکل دادن به کانتور.
4) بهبود خط فک، کاهش “خطوط ماریونت”.
5) سفت کردن بافت پوست پیشانی، بلند کردن خطوط ابرو.
6) بهبود رنگ پوست، لطیف و روشن کردن پوست.
7) از بین بردن چین و چروک گردن، محافظت از پیری گردن.
8) کاهش وزن

متخصصین مطب زیبایی پرنسا، همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدماتی باکیفیت و ماندگار، رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

حالا که تا این جا مقاله با ما همراه شدی علاوه بر سایت پرنسا میتونی برای تخفیف ها و دسترسی به نزدیک ترین مطب مورد نظر به خود، در سایت آتیه تخفیف هم یه چرخی بزنی.مطمئن باش پشیمون نمیشی!!!

ساعات کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با مطب زیبایی پرنسا لطفا تماس حاصل فرمایید.

تماس با مطب

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-33792854

0919-2397886

اگر به دنبال مطب پوست ، مو ،لیزر با کیفیت در تهران هستید،مطب زیبایی پرنسا یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

آدرس 

آدرس ما:تهران،میدان امام حسین،خیابان اقبال لاهوری، بن بست پورمنوچهری، پلاک 5 ،زنگ 2 (پرنسا)

تلفن تماس

021-33792854

0919-2397886