پرش به محتوا

دکتر سحر حسین خانی

 

محبوبترین خدمات مطب

این مرکز در کلیه زمینه ها از جمله زیبایی، ایمپلنت ، لمینیت ، بلیچینگ ، پرکردن ، عصب کشی ، جرم گیری با هدف گسترش سلامت دهان و دندان جامعه آماده ارایه خدمت می باشد.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان یکی از روش‌های محبوب سفیدکردن دندان است. دندان یکی از عوامل مؤثر در زیبایی صورت است و تأثیر زیادی روی برداشت اول انسان‌ها از شما دارد. عوامل مختلفی زیبایی و سفیدی دندان را به خطر می‌اندازند

لمینیت دندان

لمینت دندان به عنوان یکی از بهترین روش‌ های درمانی برای حل مشکلات زیبایی دندان ها شناخته می ‌شود. این روش علاوه بر رفع نواقص جزئی مانند تغییر رنگ و فواصل بین دندان ‌ها، برای پوشش دادن دندان ‌های شکسته یا ترک‌ خورده نیز به کار می ‌رود.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یک روش مناسب برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته است که با اتصال به استخوان فک درون ریشه دندان جای می‌گیرند.دندان‌های ایمپلنتی همچون دندان‌های طبیعی عمل می‌کنند.

 
جرم گیری
جرم گیری یک راه حل دندانپزشکی برای برداشتن جرم ها و رنگدانه های خارجی روی دندان و لثه است. جرم گیری به دو صورت دستی و استفاده از دستگاه‌ های اولتراسونیک در مطب دندانپزشکی انجام می شود.
عصب کشی 
عصب کشی جزو خدمات و درمان‌های تخصصی دندانپزشکی است. این درمان زمانی انجام می‌شود که پوسیدگی و عفونت به ریشه دندان رسیده باشد و پالپ دندان را از بین برده باشد. این عفونت و پوسیدگی باعث درد شدیدی می‌شود که شما به مطب دندانپزشک می‌کشاند. 
 
پرکردن دندان
برای پرکردن دندان، دندانپزشک ابتدا دندان را بی‌حس می‌کند، سپس پوسیدگی را با مته یا لیزر می‌تراشد و سپس حفرهر ا ضدعفونی کرده و با ماده مناسب پر می‌کند. از مواد مختلفی برای کردن دندان استفاده می‌شود. متداول‌ترین ماده پرکننده دندان آمالگام و کامپوزیت است، اما گاهی از طلا، پرسلن و گلاس آینومر هم استفاده می‌شود.

درباره ما

همه افراد برای داشتن لبخندی زیبا و دندان‌های سالم به خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی نیاز دارند. داشتن دندان‌هایی زیبا و سالم مدیون مراقبت‌های مداوم و رعایت اصول بهداشت دهان و دندان است. زیبایی، تمیزی، سالم‌بودن و یکدست‌بودن دندان‌ها می‌تواند به یک لبخند زیبا بیانجامد و این لبخند زیبا نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد.

مطب دندانپزشکی دکتر سحر حسین خانی، تلاشی مضاعف را بر این گذاشته که خدمات با کیفیت دندانپزشکی با قیمت و هزینه مناسب ارائه دهد. از خدای منان بخاطر رسیدن به آروزی رضایت مراجعین همواره شکر گذاریم.

 

آدرس 

شهرک اکباتان،سه راه مخابرات،خیابان عظیمی،ساختمان پگاه،طبقه همکف،واحد3

تلفن تماس

021-36606186